600–800
|
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.
Prace porządkowe w sali.
|
800–815
|
Ćwiczenia poranne.
|
815 –830
|
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
|
830–900
|
Śniadanie.
|
900–1000
|
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego.
|
1000-1015
|
Przygotowania do wyjścia do ogrodu – czynności samoobsługowe.
|
1015-1100
|
Pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne.
|
1100-1130
|
Drugie śniadanie
|
1130-1145
|
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej.
|
1145-1345
|
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe.
Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym.
|
1345-1400
|
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu
|
1400-1430
|
Obiad
|
1430-1600
|
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci.
|