Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Nowej Soli (strona archiwalna)
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Jak załatwić sprawę - karty usług

Rada Miejska

Młodzieżowa Rada Miejska

Ogłoszenia

Jednostki organizacyjne gminy

Druki do pobrania »

Prawo lokalne

Finanse gminy

Strategie, programy, plany

Urząd Stanu Cywilnego

Mapa aktywności organizacji pozarządowych »

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości »

Wykaz spółek »

Wybory Prezydenta RP 2020

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Zgromadzenia publiczne »

Kanały technologiczne »

Wybory uzupełniające

Wybory Samorządowe 2018

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Promocja miasta/logotypy

Wybory przedterminowe na Prezydenta Miasta Nowa Sól

Powszechny Spis Rolny 2020

Narodowy Spis Powszechny

walidacja css walidacja html
Strona główna » Publiczne Przedszkole Nr 12 » Struktura organizacyjna

Publiczne Przedszkole Nr 12: Struktura organizacyjna

ORGANIZACJA PRACY I INFORMACJE O PLACÓWCE W ROKU 2010/2011

 

Specyfika przedszkola:

ogólnodostępne

Profil placówki:

artystyczne

Funkcjonowanie przedszkola:

od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 16.00

Organy przedszkola

Dyrektor, Rada Pedagogiczna, Rada Przedszkola

Dyżur

06.00 - 07.00 ; od 15.00 lub od 15.30 do 16.00 w przedszkolu funkcjonuje grupa łączona w której pełni dyżur nauczyciel.

ORGANIZACJA PRACY W ROKU 2010/2011

Grupa

Imię i nazwisko nauczyciela

Grupa dzieci  4- letnich:

Leokadia Bodych,  Ewa Nowaczyk- Babacz

Grupa dzieci  4- letnich

Marta Wilska,  Leokadia Bodych, Ewa Jakubowska

Grupa dzieci  5- letnich: 

Beata Chreptowicz,  Kamila Dmytruk

Grupa dzieci 4-5-letnich

Maria Kowalewska, Anna Stramska

Grupa dzieci  6- letnich:  

Bogusława Kubiak, Mariola Banaś, Kamila Dmytruk

Grupa dzieci  6- letnich:  

Arleta Skupień, Ewa Jakubowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ODPŁATNOŚĆ ZA PRZEDSZKOLE

Odpłatność za przedszkole można dokonywać w kasie przedszkola lub przelewem na konto MZdOP.

Odpłatność przyjmowana jest w nieprzekraczalnym terminie od 05 - go do 15 - go kazdego miesiaca.

 poniedziałek  6 30 - 15 30
 wtorek  7 00 - 14 30
 środa

 7 00 -   9 00   

 czwartek  7 00 - 15 30
 piątek  7 00 - 14 00

    W sytuacji, kiedy dzień 15 w danym miesiącu wypada w dniu wolnym od pracy, terminem płatności za przedszkole jest pierwszy przypadający po nim dzień roboczy.

Codziennie w godzinach 9.00 - 10.00 następuje wydawanie i rozliczanie towarów oraz wyjście po zakupy.

W środy odpłatność przyjmowana jest tylko w godzinach 7 00 - 9 00, ponieważ po godzinie 9 00 następują rozliczenia finansowe: MZdOP, Bank BZWBK, MOPS, UM

GODZINY URZĘDOWANIA DYREKTORA PLACÓWKI

 PONIEDZIAŁEK    8 00 - 11 00
 CZWARTEK  12 00 - 15 30

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Czas realizacji podstawy programowej od 8 00 - 13 00 (5 godzin)

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 4- LETNICH   

  6.00 ..700                

 Schodzenie się dzieci. Krótkie kontakty indywidualne z rodzicami - dyżur

7.00    8.00

Indywidualne wspomaganie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem uzdolnionym. Gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka. Zajęcia  rozwijające uzdolnienia dzieci: plastyczne, muzyczne i teatralne.  Czynności pielęgnacyjne w kąciku  przyrodniczym

8 00 - 830
Zabawy dowolne

Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Zabawy dzieci z przestrzeganiem zasad równego prawa do korzystania ze wspólnych zabawek

830 - 900
Czynności, samoobsługowe, opiekuńcze, wychowawcze

Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Przekazywanie wiedzy o zdrowym stylu życia. Umożliwianie udziału w zabawach ruchowych i gimnastyce porannej.

Pierwsze śniadanie. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych

Kształtowanie nawyków higienicznych i .

9.00 – 9.20

 

Zajęcia dydaktyczne

Stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy, myślenia i doskonaleniu sprawności umysłowych. Rozwijanie obrazu dziecka (indywidualizacja). Stwarzanie warunków do podejmowania przez dzieci zabaw badawczych i konstrukcyjno – technicznych. Rozwijanie twórczej aktywności i wrażliwości dzieci poprzez kontakt z muzyką, sztuką i literaturą. Rozwijanie cech motorycznych poprzez zabawy i ćwiczenia ruchowe

 

 9 20 - 10 00
Zabawy dowolne

Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Zabawy dzieci z przestrzeganiem zasad równego prawa do korzystania ze wspólnych zabawek.  Prace porządkowe po skończonych zajęciach dydaktyczno- wychowawczych..

 

10.00 – 11.30

Czynności samoobsługowe, opiekuńcze, wychowawcze

 

 

Umożliwianie udziału w zabawie ruchowej. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych -  praca w łazience- mycie rąk

Drugie  śniadanie. Praca w szatni- doskonalenie czynności samoobsługowych.

Praca w szatni

 

11.30 – 13.00

 

 

Powietrze

Zapoznanie, utrwalenie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku, ogrodzie i poza terenem przedszkola. Inspirowanie aktywnej postawy dziecka wobec środowiska w bezpośrednich kontaktach z przyrodą.. Wykorzystywanie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej poprzez obserwowanie i odkrywanie.

13.00 – 15.00 lub 15 30

Czynności samoobsługowe w  szatni i toalecie.  Umożliwianie udziału w zabawie ruchowej. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych  Usprawnienie techniki samodzielnego spożywania posiłków, posługiwania się sztućcami, przezwyciężanie uprzedzeń i przyzwyczajeń do zdrowego żywienia. Wdrażanie do zachowań akceptowanych społecznie, wprowadzanie w kulturę bycia –  obiad. 

Bajkoterapia, wizualizacja, relaksacja, muzykoterapia. Przygotowanie  dzieci do udziału w imprezach artystycznych, okolicznościowych, przedszkolnych i środowiskowych.. Prowadzenie pracy indywidualnej i zespołowej. Tworzenie sytuacji doskonalących pamięć, zdolność kojarzenia, umiejętność skupiania uwagi na osobach i rzeczach. Zajęcia czytelnicze w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Prowadzenie zajęć alternatywnej nauki czytania. Nauczanie metodą „Montessori”, Weroniki Sherborne, Freineta.  Indywidualne kończenie prac plastyczno – konstrukcyjnych.

 15 00 lub 15 30– 16 00

Rozchodzenie się dzieci. Krótkie kontakty indywidualne z rodzicami - dyżur

Tworzenie warunków sprzyjających spontanicznej aktywności dzieci i wymianie informacji.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 5-6- LETNICH   

 6 00    7. 00  Schodzenie się dzieci. Krótkie kontakty indywidualne z rodzicami - dyżur
 

7.00    8.00

 Indywidualne wspomaganie i korygowanie deficytów rozwojowych dziecka, praca z dzieckiem uzdolnionym. Zabawy badawcze. Czynności pielęgnacyjne w kąciku  przyrodniczym. Gry i zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka. Zajęcia  rozwijające uzdolnienia dzieci: plastyczne, muzyczne i teatralne

8.00 – 8 30

zabawy dowolne

 Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Zabawy dzieci z przestrzeganiem zasad równego prawa do korzystania ze wspólnych zabawek.  

 

8 30 - 9 00

Czynności, samoobsługowe, opiekuńcze, wychowawcze

Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Przekazywanie wiedzy o zdrowym stylu życia. Umożliwianie udziału w zabawach ruchowych i gimnastyce porannej.

Pierwsze śniadanie. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych.- praca w łazience- mycie zębów

 

9.00 – 10.00

Zajęcia dydaktyczne

 Stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy, myślenia i doskonaleniu sprawności umysłowych. Rozwijanie obrazu dziecka (indywidualizacja). Stwarzanie warunków do podejmowania przez dzieci zabaw badawczych i konstrukcyjno – technicznych. Rozwijanie twórczej aktywności i wrażliwości dzieci poprzez kontakt z muzyką, sztuką i literaturą. Rozwijanie cech motorycznych poprzez zabawy i ćwiczenia ruchowe.
 

10.00 – 10 30

Zabawy dowolne

 Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Zabawy dzieci z przestrzeganiem zasad równego prawa do korzystania ze wspólnych zabawek.  Prace porządkowe po skończonych zajęciach dydaktyczno- wychowawczych..
 

10 30 – 11 30

Czynności samoobsługowe, opiekuńcze, wychowawcze

Umożliwianie udziału w zabawie

ruchowej. Kształtowanie nawyków

higienicznych i zachowań prozdrowotnych

-  praca w łazience- mycie zębów Drugie  śniadanie. Praca w łazience.

Praca w szatni

 

 

 

11 30 - 13 00

Powietrze

 Zapoznanie, utrwalenie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku, ogrodzie i poza terenem przedszkola. Inspirowanie aktywnej postawy dziecka wobec środowiska w bezpośrednich kontaktach z przyrodą.. Wykorzystywanie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej poprzez obserwowanie i odkrywanie.
 

13.00 – 15 00 lub 15 30

 Czynności samoobsługowe w  szatni i .toalecie.  Umożliwianie udziału w zabawie ruchowej. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych  Usprawnienie techniki samodzielnego spożywania posiłków, posługiwania się sztućcami, przezwyciężanie uprzedzeń i przyzwyczajeń do zdrowego żywienia. Wdrażanie do zachowań akceptowanych społecznie, wprowadzanie w kulturę bycia –  Obiad.  Bajkoterapia, wizualizacja, relaksacja, muzykoterapia. Przygotowanie  dzieci do udziału w imprezach artystycznych, okolicznościowych, przedszkolnych i środowiskowych.. Prowadzenie pracy indywidualnej i zespołowej. Tworzenie sytuacji doskonalących pamięć, zdolność kojarzenia, umiejętność skupiania uwagi na osobach i rzeczach. Zajęcia czytelnicze w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Prowadzenie zajęć alternatywnej nauki czytania. Nauczanie metodą „Montessori”, Weroniki Sherborne, Freineta.  Indywidualne kończenie prac plastyczno – konstrukcyjnych.

 15 00 lub 15.30 – 16.00

 Rozchodzenie się dzieci.- dyżur

Tworzenie warunków sprzyjających spontanicznej aktywności dzieci i wymianie informacji

 
   

E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku