INFORMACJE O PRZEDSZKOLU W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
Ramowy Rozkład Dnia - 3-4 latki
600-820- Schodzenie się dzieci. Kontakty z rodzicami. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne- stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do I śniadania- czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
820-850- I śniadanie. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (samodzielne przygotowanie kanapek). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
850-900- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.
900-930- Realizacja zajęć edukacyjno- wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową.
930-1000- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
1000-1100- Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinania guzików, suwaków)- doskonalenie czynności. Zabawy swobodne w ogródku przedszkolnym, zajęcia ruchowe, spacery. Zabawy ruchowe w sali.
1100-1130- II śniadanie. Kulturalne spożywanie posiłków.
1130-1200- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.
1200- 1330- Odpoczynek. Słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne, paluszkowe.
1330-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
930-945 - środa, 1045-1100- czwartek- możliwość korzystania z zajęć z religii.
915-930- poniedziałek- poznajemy język angielski.
1300-1350- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
1350-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
1400-1430- Obiad- doskonalenie umiejętności posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
1430-1600- Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualna aktywność dzieci, dowolna działalność manualna. Porządkowanie sali, rozmowy z rodzicami.
Ramowy Rozkład Dnia - 5-6 latki
600-800- Schodzenie się dzieci. Kontakty z rodzicami. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne- stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
800-900- Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do I śniadania- czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
900-930- I śniadanie. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (samodzielne przygotowanie kanapek). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
930-940- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.
940-1010- Realizacja zajęć edukacyjno- wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową.
1010-1050- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
1050-1120- Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową.
1120-1130- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
1130-1150- II śniadanie. Kulturalne spożywanie posiłków.
1150-1205- Relaks. Słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne, paluszkowe.
1205-1300- Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinania guzików, suwaków- doskonalenie czynności. Zabawy swobodne w ogródku przedszkolnym, zajęcia ruchowe, spacery.
1300-1350- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
1350-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
1400-1430- Obiad- doskonalenie umiejętności posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
1430-1600- Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualna aktywność dzieci, dowolna działalność manualna. Porządkowanie sali, rozmowy z rodzicami.
| |||||||