Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Nowej Soli (strona archiwalna)
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Jak załatwić sprawę - karty usług

Rada Miejska

Młodzieżowa Rada Miejska

Ogłoszenia

Jednostki organizacyjne gminy

Druki do pobrania »

Prawo lokalne

Finanse gminy

Strategie, programy, plany

Urząd Stanu Cywilnego

Mapa aktywności organizacji pozarządowych »

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości »

Wykaz spółek »

Wybory Prezydenta RP 2020

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Zgromadzenia publiczne »

Kanały technologiczne »

Wybory uzupełniające

Wybory Samorządowe 2018

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Promocja miasta/logotypy

Wybory przedterminowe na Prezydenta Miasta Nowa Sól

Powszechny Spis Rolny 2020

Narodowy Spis Powszechny

walidacja css walidacja html
Strona główna » Publiczne Przedszkole Nr 8 » STRUKTURA ORGANIZACYJNA

Publiczne Przedszkole Nr 8: STRUKTURA ORGANIZACYJNA

INFORMACJE O PRZEDSZKOLU W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

 

 Specyfika przedszkola:

 ogólnodostępne

 

Funkcjonowanie przedszkola:

 

od poniedziałku do piątku w godz. od  600  do  1600

 

Organy przedszkola :

 

Dyrektor, Rada Pedagogiczna, Rada Rodziców

 

Ramowy Rozkład Dnia - 3-4 latki

 

600-820- Schodzenie się dzieci. Kontakty z rodzicami. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne- stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do I śniadania- czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

820-850- I śniadanie. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (samodzielne przygotowanie kanapek). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

 

850-900- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.

 

900-930- Realizacja zajęć edukacyjno- wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową.

 

930-1000- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

 

1000-1100- Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinania guzików, suwaków)- doskonalenie czynności. Zabawy swobodne w ogródku przedszkolnym, zajęcia ruchowe, spacery. Zabawy ruchowe w sali.

 

1100-1130- II śniadanie. Kulturalne spożywanie posiłków.

 

1130-1200- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.

 

1200- 1330- Odpoczynek. Słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne, paluszkowe.

 

1330-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

930-945 - środa, 1045-1100- czwartek- możliwość korzystania z zajęć z religii.

 

915-930- poniedziałek- poznajemy język angielski.

 

1300-1350- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

 

1350-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

1400-1430- Obiad- doskonalenie umiejętności posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

 

1430-1600- Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualna aktywność dzieci, dowolna działalność manualna. Porządkowanie sali, rozmowy z rodzicami.

 

 

 Ramowy Rozkład Dnia - 5-6 latki

 

600-800- Schodzenie się dzieci. Kontakty z rodzicami. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne- stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.

 

 

 

800-900- Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do I śniadania- czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

 

 

900-930- I śniadanie. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (samodzielne przygotowanie kanapek). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

 

 

 

930-940- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Doskonalenie czynności samoobsługowych i higienicznych.

 

 

 

940-1010- Realizacja zajęć edukacyjno- wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową.

 

 

 

1010-1050- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

 

 

 

1050-1120- Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową.

 

 

 

1120-1130- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

 

 

1130-1150- II śniadanie. Kulturalne spożywanie posiłków.

 

 

 

1150-1205- Relaks. Słuchanie bajek, zabawy relaksacyjne, paluszkowe.

 

 

 

1205-1300- Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinania guzików, suwaków- doskonalenie czynności. Zabawy swobodne w ogródku przedszkolnym, zajęcia ruchowe, spacery.

 

 

 

1300-1350- Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna- dostosowanie zadań do możliwości dzieci.

 

 

 

1350-1400- Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

 

 

 

1400-1430- Obiad- doskonalenie umiejętności posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

 

 

 

1430-1600- Zabawy inicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualna aktywność dzieci, dowolna działalność manualna. Porządkowanie sali, rozmowy z rodzicami.

 

 
   

E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku