Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Nowej Soli (strona archiwalna)
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Jak załatwić sprawę - karty usług

Rada Miejska

Młodzieżowa Rada Miejska

Ogłoszenia

Jednostki organizacyjne gminy

Druki do pobrania »

Prawo lokalne

Finanse gminy

Strategie, programy, plany

Urząd Stanu Cywilnego

Mapa aktywności organizacji pozarządowych »

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości »

Wykaz spółek »

Wybory Prezydenta RP 2020

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Zgromadzenia publiczne »

Kanały technologiczne »

Wybory uzupełniające

Wybory Samorządowe 2018

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Promocja miasta/logotypy

Wybory przedterminowe na Prezydenta Miasta Nowa Sól

Powszechny Spis Rolny 2020

Narodowy Spis Powszechny

walidacja css walidacja html
Strona główna » Publiczne Przedszkole Nr 12 » Skargi i wnioski.

Publiczne Przedszkole Nr 12: Skargi i wnioski.

PROCEDURA POSTĘPOWANIA W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW

Podstawa prawna:

1)   Ustawa z 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego( tekst jedn.: Dz. U. 2000r. Nr98, poz. 1071 ze zm.);

2)   Rozporządzenie Rady Ministrów z 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U.2002r. Nr5, poz. 46).

 

1.     Skargi i wnioski należy składać do dyrektora przedszkola lub do społecznego zastępcy dyrektora w formie    pisemnej.

2.     Przyjmowanie, załatwianie skarg i wniosków koordynuje dyrektor przedszkola  lub społeczny zastępca dyrektora, który udziela zgłaszającym się w sprawie skarg i wniosków niezbędnych informacji o toku załatwienia sprawy;

3.  Dyrektor przedszkola  rozpatruje w ciagu 7 dn i skargę, wniosek i udziela odpowiedzi wnioskodawcy lub  skarżącemu.

3. Jeżeli przedszkole nie jest właściwą instytucją do rozpatrzenia skargi ,dyrektor przedszkola niezwłocznie przekazuje skargę właściwemu organowi i jednocześnie zawiadamia o tym skarżącego.

 
   

E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku