Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku – o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1057 ze zm.)
Celem konkursu jest wyłonienie ofert i zlecenie organizacjom pozarządowym, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku – o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1057 ze zm.) realizacji zadań publicznych Gminy Nowa Sól – Miasto w zakresie organizowania pomocy osobom bezdomnym poprzez prowadzenie placówki zapewniającej nocleg.
I. Rodzaj i formy realizacji zadania. 1. Rodzaj zadania: prowadzenie noclegowni zapewniającej 34 miejsca dla osób bezdomnych, na terenie Gminy Nowa Sól – Miasto w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. w lokalu wskazanym przez Gminę. Przedmiotem konkursu jest zapewnienie osobom bezdomnym z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto schronienia w postaci miejsca w noclegowni. Zgodnie z art. 48 i art. 48 a ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1876 ze zm.) „Osoba lub rodzina ma prawo do schronienia, posiłku i niezbędnego ubrania, jeżeli jest tego pozbawiona. Udzielenie schronienia następuje przez przyznanie tymczasowego schronienia w noclegowni, schronisku dla osób bezdomnych albo schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi”. Rozpoznanie zasadności udzielenia osobie schronienia należy do Zleceniobiorcy. Zakres przedmiotowy zadania określa załącznik nr 1 do ogłoszenia.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2022.
III. Zasady przyznawania dotacji / zlecenia wykonania zadania i składnia ofert. 1. W konkursie mogą brać udział podmioty określone w art. 3 ust. 2 i 3 w związku z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1057 ze zm.),których cele statutowe są zgodne z dziedziną konkursu.
2. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym składają w formie pisemnej i elektronicznejoferty realizacji zadania według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. 2018 r., poz. 2057).
3. Oferty należy złożyć w dwóch wersjach o tej samej, spójnej sumie kontrolnej: - pierwsza w wersji elektronicznej w aplikacji Generator eNGO dostępnej na stronie www.engo.org.pl - drugiej w wersji papierowej wygenerowanej z wersji elektronicznej w pliku PDF o tej samej sumie kontrolnej, podpisanej i opieczętowanej przez oferenta.
4. Oferent zobowiązany jest do wypełnienia pkt III. 5 i pkt III. 6 oferty, dotyczących zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego. Niedotrzymanie tego obowiązku spowoduje odrzucenie oferty ze względów formalnych. Ponadto w ofercie należy wskazać jasno definiowalne, policzalne rezultaty tzw. twarde (ilościowe) przy czym pkt III. 5. 1) oferty odpowiada pkt III. 6.
5. Do oferty należy dołączyć:
6. W przypadku składania kserokopii wymaganych dokumentów,dokument powinien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez co najmniej jedną osobę reprezentującą podmiot zgodnie z wpisem w KRS lub innym dokumentem potwierdzającym status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących lub przez organ wydający dokument.
7. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się załączenie jednego kompletu dokumentów (załączników).
8. Załączniki do oferty należy złożyć tylko w wersji papierowej złożonej do urzędu.
9. Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz.1057 ze zm.). Wyklucza się możliwość realizacji zadania w trybie art. 16 a w/w ustawy – regranting.
10. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego i finansowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
11. Prezydent Miasta Nowa Sól może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
12. W przypadku wyboru oferty, realizacja zadania nastąpi w trybie powierzenia wykonania zadania.
13. Środki z przyznanej dotacji mogą być wydatkowane wyłącznie na pokrycie wydatków, które: a) zostały przewidziane w ofercie, uwzględnione w zaktualizowanej kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania, stanowiącej załącznik do umowy zawartej pomiędzy oferentem, a Gminą Nowa Sól – Miasto, b) spełniają wymogi racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, c) zostały faktycznie poniesione w terminie określonym w umowie, d) są poparte stosownymi dokumentami, w szczególności zostały wykazane w dokumentacji finansowej oferenta.
14. Nie dopuszcza się wskazywania w kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego wycenionego wkładu rzeczowego jako własnego wkładu niefinansowego oferenta. Należy natomiast opisać w ofercie wykorzystanie zasobów rzeczowych oferenta podczas realizacji zadania (pkt IV. 2 oferty).
15. Oferenci mają możliwość wniesienia w ramach udziału własnego wkładu niefinansowego w zakresie kosztów osobowych, w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy. Praca wykonana przez wolontariusza i członków organizacji (nieodpłatna) pod warunkiem przestrzegania następujących zasad: a) zakres, sposób i liczba godzin wykonywania pracy wolontariusza muszą być określone w pisemnym porozumieniu zawartym zgodnie z art. 44 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1057 ze zm.), b) jeżeli wolontariusz wykonuje pracę taką jak stały personel to kalkulacja wkładu pracy wolontariusza powinna być dokonana w oparciu o stawki obowiązujące dla tego personelu, c) jeżeli wolontariusz wykonuje pracę wymagające odpowiednich kwalifikacji to kalkulacja wkładu pracy wolontariusza powinna być dokonana w oparciu o obowiązujące stawki rynkowe w naszym regionie.
16. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta między oferentem, a Gminą Nowa Sól - Miasto.
1. Zadanie winno być zrealizowane w 2022 roku z zastrzeżeniem, że szczegółowe terminy realizacji zadania określone zostanią w umowie.
2. Zadanie winno być zrealizowane z największą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.
3. Zadanie winno być wykonane dla jak największej liczby mieszkańców Nowej Soli. Pomoc w formie noclegu może być udzielona również świadczeniobiorcy, którego ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest inna gmina, w przypadkach dysponowania wolnymi miejscami w noclegowni.
4. Podmiot realizujący zadanie może dokonywać przesunięć w zakresie ponoszonych kosztów przy zachowaniu poniższych warunków: - Zleceniobiorca może dokonywać przesunięć w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami do 20 % kosztu wskazanego w kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadnia publicznego (zestawieniu kosztów realizacji zadania). Zmiany powyżej 20 % wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zleceniodawcy w formie aneksu do umowy. - niezależnie od możliwości dokonywania przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami, o których mowa powyżej, podmiot realizujący zadanie może zwiększyć wkład własny organizacji w ogólnym koszcie realizacji zadania.
5. Zleceniobiorca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową i złożoną ofertą. Wszelkie zmiany, uzupełnienia i oświadczenia składane w związku z zawartą umową (w szczególności zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego zadania) wymagają akceptacji Zleceniodawcy w formie aneksu do umowy (z wyłączeniem sytuacji, o której mowa w pkt 4.). Zleceniobiorca zobowiązany jest poinformować o zmianach Zleceniodawcę w formie pisemnej przed terminem ich dokonania. 6. Składane w trakcie realizacji zadania zmiany do umowy w tym sprawozdania cząstkowe orazsprawozdania końcowe Zleceniobiorca zobowiązany jest złożyć w dwóch wersjach o tej samej, spójnej sumie kontrolnej: - pierwsza w wersji elektronicznej w aplikacji Generator eNGO dostępnej na stronie www.engo.org.pl - drugiej w wersji papierowej wygenerowanej z wersji elektronicznej w pliku PDF, podpisanej i opieczętowanej przez o Zleceniobiorcę.
V. Termin i warunki składania ofert. 1. Oferty należy składać w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego Nowa Sól (parter), ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól w terminie od 30.11.2021 r.do dnia 21.12.2021 r. - decyduje data wpływu do urzędu (w wersji elektronicznej oferty będą mogły być wygenerowane w Generatorze eNGO do godz. 15:30 ostatniego dnia naboru wniosków).
2. Druk oferty realizacji zadania publicznego można pobrać ze strony internetowej Urzędu – zakładka NGO – Otwarte konkursy (http://nowasol.pl/ngo/informacja/konkursy-ofert) oraz w BIP – zakładka Ogłoszenia – Dokumenty do pobrania (/content.php?cms_id=106||m=9), a także dostępny jest na stronie Generatora eNGO.
3. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne, złożone po terminie lubtylko w jednej z wymaganych wersji (elektronicznej lub papierowej), bez wspólnej sumy kontrolnejzostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
4. Dopuszcza się możliwość uzupełniania złożonych w terminie ofert i dokonywania w nich poprawek do dnia, w którym odbędzie się posiedzenie komisji konkursowej. Informacja o posiedzeniu komisji konkursowej zamieszczona zostanie na stronie generatora eNGO. Po tym terminie oferty złożone na innych drukach lub niekompletne zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
1. Oferty rozpatrzone będą w terminie 30 dni od daty zakończenia ich naboru.
2. Oceny formalnej ofert dokonują pracownicy Wydziału Spraw Społecznych.
3. Komisja konkursowa powołana zarządzeniem Prezydenta Miasta Nowa Sól opiniuje złożone oferty – do jej zadań należy: - ocena ofert pod względem merytorycznym z uwzględnieniem kryteriów określonych w treści niniejszego ogłoszenia, - przygotowanie wykazu ofert rekomendowanych do dofinansowania przez Prezydenta Miasta Nowa Sól, - przygotowanie propozycji podziału środków pomiędzy oferentami i przekazanie ich Prezydentowi Miasta Nowa Sól. 4. Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji jest przekazywana Prezydentowi Miasta Nowa Sól, który podejmuje ostateczną decyzję w tej sprawie.
5. Przy rozpatrywaniu ofert Prezydent Miasta – Nowa Sól:
6. Wzór karty oceny merytorycznej stanowi załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia.
VII. Informacja o zrealizowanych w roku 2021r. i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami z uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym. - w roku 2020 przeznaczono kwotę 386 000 zł, - w roku 2021 przeznaczono kwotę 421 831,35 zł.
VIII. Postanowienia końcowe. 1. Wyłoniony w drodze konkursu ofert podmiot będzie zobowiązany pod rygorem rozwiązania umowy do zamieszczania we wszystkich drukach i materiałach reklamowych, związanych z realizacją zadania (plakatach, regulaminach, komunikatach), a także w ogłoszeniach prasowych, reklamach itp. informacji o tym, że zadanie jest dotowane przez Gminę Nowa Sól - Miasto.
2. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do:
3. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną:
Prezydent Miasta Nowa Sól / - /
Załącznik nr 1 Zakres przedmiotowy realizowanego zadania.
Zleceniobiorca w ramach zadania zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia noclegowni zapewniającej 34 miejsca dla osób bezdomnych w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r., dla których rozpoznanie zasadności udzielenia schronienia należy do Zleceniobiorcy (miejscem wyznaczonym do prowadzenia noclegowni jest budynek będący własnością Gminy Nowa Sól – Miasto wraz z wyposażeniem, mieszczący się w Nowej Soli przy ul. Topolowej 4, przekazany Zleceniobiorcy na podstawie użyczenia). 2. Zapewnienia osobom bezdomnym schronienia przez 7 dni w tygodniu w godzinach (normy minimalne): - od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. - od godziny 18.00 do 08.00 - od 01.04.2022 r. do 30.09.2022 r. - od godziny 19.00 do 07.00 - od 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r. - od godziny 18.00 do 8.00 - w Święta Wielkanocne, Bożego Narodzenia i Nowy Rok schronienia w noclegowni udziela się przez całą dobę. Decyzję o otwarciu noclegowni w innych godzinach niż wyżej wymienione, podejmuje Prezydent Miasta Nowa Sól w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 3. Zapewnienie określonych w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowi, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. 2018 r., poz. 896) minimalnych standardów podstawowych usług świadczonych w noclegowniach oraz minimalnych standardów obiektów, w których mieszczą się noclegownie – zgodnie z załącznikiem nr 4 oraz kwalifikacji osób świadczących usługi w noclegowniach zgodnie z art. 48 a ust. 3 a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. 2020r., poz. 1876 ze zm.) - „Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w noclegowni zatrudnia się osoby, które posiadają: wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.” 4. Umożliwienia osobom przebywającym w noclegowni dokonania zabiegów higienicznych – dostęp do wc i łazienki (z bieżącą ciepłą i zimną wodą), zaopatrzenie w podstawowe środki czystości (w szczególności w ręcznik, mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy), możliwość wyprania rzeczy osobistych. 5. Przestrzegania zakazu spożywania przez osoby przebywające w noclegowni alkoholu oraz przebywania na terenie placówki osób pod wpływem alkoholu i innych środków psychoaktywnych z uwzględnieniem art. 48 a ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. 2020r., poz. 1876 ze zm), który stanowi, że „W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się przebywanie w noclegowni, schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi osób pod wpływem alkoholu lub substancji psychoaktywnych.” oraz art. 48 a ust. 5 w/w ustawy, zgodnie z którym w noclegowni mogą przebywać osoby zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. 6. Aktywizowania mieszkańców noclegowni do wykonywania na terenie placówki codziennych prac porządkowych i gospodarczych oraz współpraca z jednostkami z terenu miasta takimi jak MOPS, PUP, Straż Miejska, Policja i inne w celu poprawy sytuacji społecznej, zawodowej i zdrowotnej osób bezdomnych. 7. Niezwłocznego informowania MOPS w Nowej Soli, w formie pisemnej (za potwierdzeniem złożenia) o każdej sytuacji, która mogłaby mieć wpływ na przyznanie świadczenia. 8. Opracowania zasad działania noclegowni w formie regulaminu noclegowni i przedstawienia go Prezydentowi Miasta Nowa Sól do wglądu. 9. Składania co miesiąc do MOPS wykazu imiennego osób faktycznie korzystających z pomocy w formie przyznania miejsca w noclegowni w poszczególnych miesiącach, wg tabeli nr 1 - załącznik nr 5
Załącznik nr 2 …………………………………………. (imię i nazwisko)
Pełniona funkcja w organizacji/podmiocie: ………………………………………………….
O Ś W I A D C Z E N I E
Oświadczam, iż zgodne z właściwym KRS/ewidencją/statutem/uchwałą/ pełnomocnictwem* jestem osobą uprawnioną do reprezentowania oferenta wobec organu administracji publicznej, w tym podpisywania umów i zobowiązań majątkowych.
Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych zawartą na odwrocie niniejszego oświadczenia.
Data ……………………., …................................................… (podpis)
* niepotrzebne skreślić
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Na podstawie art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest Prezydent Miasta Nowa Sól, adres: ul. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, tel. 68 4590300, adres e-mail nowasol@nowasol.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Programu współpracy Gminy Nowa Sól – Miasto z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w 2022 r., a w szczególności zlecania i realizacji zadań publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 roku – o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1057 ze zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, a także uchwały nr XLVII/423/21Rady Miejskiej w Nowej Soli z dnia 25.11.2021 r. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Nowa Sól - Miasto z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w 2022 r. 4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. przez okres 5 lat a następnie będą podane ekspertyzie przez archiwum zakładowe, a w przypadku zlecenia zadania przez okres 10 lat a następnie poddane ekspertyzie przez archiwum państwowe. 5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 8. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nie przekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3 9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załącznik nr 3
O Ś W I A D C Z E N I E
Oferent/Zleceniobiorca oświadcza, że jest jedynym posiadaczem wskazanego poniżej rachunku bankowego i zobowiązuje się do utrzymania wskazanego rachunku nie krócej niż do chwili dokonania ostatecznych rozliczeń ze Zleceniodawcą, wynikających z podpisanej umowy.
numer rachunku bankowego: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
nazwa banku: ………………………….........................................................................................
Data …................................................................... (podpis osób upoważnionych do reprezentacji oferenta) Załącznik do oferty na realizację zadan publicznych 2022 - oświadczenie konto bankowe.
Załącznik nr 4 MINIMALNY STANDARD PODSTAWOWYCH USŁUG ŚWIADCZONYCH W NOCLEGOWNIACH ORAZ MINIMALNY STANDARD OBIEKTÓW, W KTÓRYCH MIESZCZĄ SIĘ NOCLEGOWNIE
Załącznik nr 5 Pieczęć zleceniobiorcy tabela nr 1
REJESTR OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z NOCLEGOWNI W M-CU …...................................202....... roku
Sporządził …............................. Zatwierdził …........................................
Data przekazania rejestru do MOPS …............................ Data i podpis osoby odbierającej
Oznaczenia: V – pełen nocleg X – usunięcie z noclegowni z powodu złamania regulaminu Z – pobyt w noclegowni wskutek interwencji Policji lub innych Służb Porządkowych H – osoby korzystające tylko z urządzeń sanitarnych (mycie i inne czynności higieniczne) Załącznik nr 6
Załącznik do oferty na realizację zadań publicznych 2022 - ocena merytoryczna (noclegownia)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||