Wymagania:
a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy lub wyższe i co najmniej 2 lata stażu pracy, wykształcenie o kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.
a) ukończone szkolenia, kursy, związane z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku, b) znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów dot. świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, przepisów dot. zakładowego funduszu świadczeń socjalnych c) znajomość obsługi komputera, d) odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość, e) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, f) odbyta służba przygotowawcza.
Obsługa kadrowo-płacowa jednostki, w tym: a) Prowadzenie akt osobowych, kartotek urlopowych, ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych w Żłobku b) Sporządzanie sprawozdań merytorycznych, c) Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, oraz rocznych deklaracji PIT 11, PIT 4R, d) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
4. Wymagane dokumenty:
5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w Żłobku Miejskim lub przesłać na adres: Żłobek Miejski ul. Matejki 30, 67-100 Nowa Sól, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektor”, w terminie do dnia 25.09.2017r. do godziny 14:00.
6. Informacje dodatkowe: Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z rezygnacją. Przesłane oferty nie są zwracane i ulegają zniszczeniu po zakończeniu procedury naboru.
Dyrektor Żłobka Miejskiego Patrycja Zwolak-Turańska
| |