Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Nowej Soli (strona archiwalna)
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Jak załatwić sprawę - karty usług

Rada Miejska

Młodzieżowa Rada Miejska

Ogłoszenia

Jednostki organizacyjne gminy

Druki do pobrania »

Prawo lokalne

Finanse gminy

Strategie, programy, plany

Urząd Stanu Cywilnego

Mapa aktywności organizacji pozarządowych »

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości »

Wykaz spółek »

Wybory Prezydenta RP 2020

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Zgromadzenia publiczne »

Kanały technologiczne »

Wybory uzupełniające

Wybory Samorządowe 2018

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Promocja miasta/logotypy

Wybory przedterminowe na Prezydenta Miasta Nowa Sól

Powszechny Spis Rolny 2020

Narodowy Spis Powszechny

walidacja css walidacja html

Publiczne Przedszkole Nr 2: Deklaracja_dostępności_Przedszkolenr2

Deklaracja dostępności

Przedszkole Nr 2 w Nowej Soli zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych
i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej -facebook Przedszkole nr 2 w Nowej Soli

 

Data ostatniej ostatniej aktualizacji: 2020-06-24

 

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-08-24

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
  • obrazki na stronie nie posiadają tekstu alternatywnego z opisem obrazka dla osób niewidomych.

 

Wyłączenia:

  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Ułatwienia:

  • siatka strony www,
  • podświetlane linki do stron internetowych,
  • duże wyraziste ikony,
  • wszelkie informacje zawarte w serwisie są redagowane w sposób zrozumiały i czytelny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest mgr Joanna Wiszkowska numer telefonu (600 95 36 36).

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna:

 

  1. Aby dostać się na teren placówki należy pokonać furtkę, istnieje również możliwość otworzenia szerokiej bramy, która znajduje się obok furtki , co stanowi ułatwienie dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Przy wejściu, w widocznym miejscu umieszczony został również numer telefonu. Przed wejściem do budynku głównego znajdują się schodki.
  2. Wejście do budynku umożliwiają szerokie drzwi, przy których jest dzwonek. Budynek jest dwukondygnacyjny plus strych. Po przekroczeniu drzwi wejściowych należy pokonać niewielkie schodki, które prowadzą do szerokiego holu. Aby dostać się na piętro powyżej parteru, należy pokonać schody. Na parterze przy wejściu umieszczony został dzwonek i krzesło.
  3. W holu umieszczone są dwa krzesła oraz stolik w celu chwilowego odpoczynku osób z ograniczeniami ruchowymi i nie tylko.
  4. Osoby z ograniczeniami mogą być obsługiwane poza kolejnością, o czym informuje stosowna tablica umieszczona na drzwiach gabinetu Intendenta.
  5. W budynku nie ma zakazu wstępu z psem asystującym. Dyrektor jednostki wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym.
  6. W razie wystąpienia pewnych utrudnień można poprosić o pomoc osobę wyznaczoną przez dyrektora naszej placówki.
   

Dokumenty do pobrania:
Deklaracja_dostepności_Przedszkole2wNowejSoli
(wprowadził: Dagmara Szczecińska 2020-09-22 08:49:06)
 

wstecz

E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku do 31.12.2020
Rejestr informacji o Środowisku od 01.01.2021