Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Nowej Soli (strona archiwalna)
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Jak załatwić sprawę - karty usług

Rada Miejska

Młodzieżowa Rada Miejska

Ogłoszenia

Jednostki organizacyjne gminy

Druki do pobrania »

Prawo lokalne

Finanse gminy

Strategie, programy, plany

Urząd Stanu Cywilnego

Mapa aktywności organizacji pozarządowych »

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości »

Wykaz spółek »

Wybory Prezydenta RP 2020

Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019

Zgromadzenia publiczne »

Kanały technologiczne »

Wybory uzupełniające

Wybory Samorządowe 2018

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Promocja miasta/logotypy

Wybory przedterminowe na Prezydenta Miasta Nowa Sól

Powszechny Spis Rolny 2020

Narodowy Spis Powszechny

walidacja css walidacja html

Ogłoszenia: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017

AZBEST

W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017"
Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”
Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.
W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 21,18 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Łączny koszt zadania wyniósł 10.287,00 zł. Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. Środki na dotację pochodzą w 50 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 5.143,50 zł oraz w 50 % z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze tj. 5.143,50 zł, co stanowi łącznie kwotę 10.287,00 zł czyli 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 


 

AZBEST

W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017"
Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”
Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.
W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 21,18 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Łączny koszt zadania wyniósł 10.287,00 zł. Po przekazaniu i zaakceptowaniu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze dokona refundacji 100% poniesionych kosztów kwalifikowanych zadania.
W przyszłym 2018 roku planujemy kolejną edycję Programu. Nabór wniosków o dofinansowanie trwać będzie do końca listopada 2017 r., zapraszamy więc do korzystania z tej formy wsparcia.
Przypominamy, że realizacja Programu nie obejmuje kosztów związanych z zastąpieniem usuniętych wyrobów zawierających azbest wyrobami bezazbestowymi. Nie obejmuje również refinansowania wydatków związanych z usuwaniem azbestu poniesionych wcześniej przez użytkowników wyrobów zawierających azbest.

   

wstecz

E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku do 31.12.2020
Rejestr informacji o Środowisku od 01.01.2021