Zadania |
1. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej. 2. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między wydziałami Urzędu. 3. Koordynowanie prac związanych z opracowaniem aktów regulujących strukturę, zasady działania Urzędu i jego komórek wewnętrznych (wydziałów). 4. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań w Urzędzie. 5. Prowadzenie kontroli przestrzegania zasad kodeksu postępowania administracyjnego przy załatwianiu spraw indywidualnych oraz przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników. 6. Nadzorowanie przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych przez pracowników Urzędu. 7. Koordynowanie prac przygotowawczych i organizacyjnych w zakresie przeprowadzenia wyborów samorządowych, referendów gminnych i ogólnokrajowych, wyborów parlamentarnych i prezydenckich. 8. Zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających sprawne wykonywanie zadań Urzędu. 9. Upowszechnianie i wdrażanie w życie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie. 10. Organizowanie przeglądów kadrowych pracowników Urzędu i ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu. 11. Obsługa rzecznika dyscyplinarnego i komisji dyscyplinarnej I instancji. 12. Prowadzenie zbioru regulaminów wewnętrznych wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu. 13. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń. 14. Sprawy związane z prowadzeniem informacji o funkcjonowaniu Urzędu. 15. Organizacja obsługi prawnej Urzędu i Miasta. 16. Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do Prezydenta Miasta zgodnie z zapisem art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). 17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta.
|